Φιλοσοφία

Η Φιλοσοφία του Ιατρείου μας
Ραντεβού στο +302331500570

Αποστολή μας είναι να παρέχουμε την πιο σύγχρονη και πλήρη θεραπεία σε παθήσεις και κακώσεις της Σπονδυλικής Στήλης, γονάτου, ισχίου και ώμου με την εφαρμογή ελάχιστης κατά το δυνατό παρέμβασης που να εξασφαλίζει την κινητική αυτονομία και ποιότητα ζωής σε όλους τους ασθενείς μας.

Ο Ορθοπαιδικός Γιώργος Ευγενιάδης εξειδικεύτηκε στην Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική σε Γερμανία και Ν. Κορέα. Η ακαδημαϊκή και επαγγελματική του εμπειρία από   Αγγλία, Σουηδία, Ιταλία και Ελλάδα του επιτρέπει να διαφοροποιεί με αξιοπιστία και ακρίβεια τους ασθενείς που χρήζουν τη συντηρητική θεραπεία από εκείνους που χρήζουν τη χειρουργική θεραπεία ή τις τεχνικές της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής.

Στόχος του ιατρείου μας είναι να προσφέρουμε την πλήρη θεραπεία, από την συντηρητική έως τη χειρουργική και την  πιο σύγχρονη Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική, σε όλους τους ασθενείς μας και σε καθημερινή βάση. Για το λόγο αυτό δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία όχι μόνο στην εύστοχη διάγνωση της πάθησης αλλά και στην ακριβή σταδιοποίηση της.

Γνωρίζοντας την ακριβή αιτία του Ορθοπαιδικού πόνου, την σταδιοποίηση της ανατομικής βλάβης αλλά και τις προσδοκίες του ασθενή μας από την αντιμετώπιση της πάθησής του σχεδιάζουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο θεραπείας με στόχο την επαναφορά της ποιότητας ζωής και την κινητική του αυτονομία.

Τις περισσότερες φορές η πάθηση αντιμετωπίζεται συντηρητικά και μόνον όταν υπάρχει ένδειξη χειρουργικής θεραπείας εφαρμόζουμε τις πιο σύγχρονες τεχνικές της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής. Στην περίπτωση που η πάθηση είναι προχωρημένη και δεν υπάρχει ένδειξη για την Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική, τότε εφαρμόζουμε την κατάλληλη Χειρουργική θεραπεία και επιλέγουμε πάντα ελεγμένα υλικά αρίστης ποιότητας.

Ο Ορθοπαιδικός Γιώργος Ευγενιάδης έχει μετεκπαιδευτεί τα τελευταία χρόνια στην  δισκοπλαστικήκαι στην ενδοσκοπική δισκεκτομή, στην AMIS ισχίου και στην MIS-TKR γονάτου και στην εφαρμογή ειδικών σχημάτων αναγεννητικής-κυτταρικής θεραπείας στο γόνατο, ενώ πολλές φορές συνδυάζει την εφαρμογή των κυτταρικών θεραπειών με τη χρήση των τεχνικών Ελάχιστης Επεμβατικότητας. Σε περιπτώσεις που χρειάζονται χειρισμοί ακρίβειας της τάξης του χιλιοστού εφαρμόζει την  ρομποτική χειρουργική σε κλινικές των μεγάλων αστικών κέντρων.

Εάν λοιπόν χρειάζεσαι μια πλήρη, σύγχρονη και αποτελεσματική θεραπεία για το συγκεκριμένο στάδιο της πάθησής σου στη Σπονδυλική Στήλη, ισχίο, γόνατο και ώμο μπορούμε να σε συμβουλεύσουμε από κοντά ώστε να επιλέξουμε μαζί την πιο σύγχρονη θεραπευτική επιλογή σου από την συντηρητική έως την χειρουργική και από την κυτταρική έως την  ρομποτική και Ελάχιστα Επεμβατική αντιμετώπιση.